sobota, 8 grudnia 2012

ZMARTWYCHWSTANIE.

powracam do grona żywych, koledzy! Po wszystkich moich przygodach i decyzjach z dnia na dzień, życiu na jednej walizce, powrót do domu prawie mnie zabił nudą. Okazało się, że jednak jak się człowiek tak nudzi i nudzi i nudzi niemiłosiernie przez czas dłuższy to dochodzi do momentu, kiedy mózg zaczyna z tego wszystkiego samemu tworzyć sobie rozrywki i w ten oto sposób powróciło mi natchnienie.

Poniżej tak jakby autoportret chociaż nie do końca.

Nadchodzą moje urodziny kolejne, a ja ze smutkiem, przerażeniem i poczuciem winy zdałam sobie sprawę, że wszyscy moi idole byli jednak młodsi, także wymówka "mam jeszcze czas" trochę straciła validity. Szkoda.

A kaca pourodzinowego leczyć będę w samolocie, Australionadciągam <3. Jaram się.


4 komentarze:

  1. Witamy wśród internetowych żywych!

    Ja bym się na wiek idoli nie oglądał, bo zawsze się znajdzie ktoś młodszy, kto już dorobił się kupy kasy i sławy.

    Osobiście wolę wychodzić z założenia, że nawet jak się ktoś miota bez celu 30 lat, to zawsze jeszcze ma szanse coś osiągnąć, jak tylko się ogarnie wystarczająco skutecznie. Tym samym - Keep calm & work hard.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o kupę kasy ani sławę, chodzi o bycie geniuszem i stworzenie czegoś z czego jest się dumnym, itede itepe.

      no ale chuj, takie tam chandry przedurodzinowe, w sumie mam jeszcze czas tak naprawdę, no chyba, że będzie koniec świata 21ego to wtedy szkoda ;c

      Usuń
    2. Na tworzenie przełomowych/wybitnych rzeczy nigdy nie jest za późno. Może nawet lepiej dochodzić do mistrzowskiego poziomu z mozołem, niż wypstrykać się na początku, a potem już tylko tworzyć cienie swoich najlepszych osiągnięć.

      Anyway, życzę powodzenia, udanych urodzin i miłego pobytu w Australii. A koniec świata jak zwykle przesuną (i sam nie wiem czy to dobrze czy źle, ale w sumie jest jeszcze co robić na tym świecie).

      Usuń
  2. Zauroczyła mnie Twoja kreska. Miłego Australijskiego wypoczynku i udanych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń